Status awarii w sieci CPRNet:
Brak
Twojego adresu nie ma na liście?
Większość przypadków niedogodności w dostępie do Internetu można rozwiązać samodzielnie. Zanim zwrócisz się o pomoc do działu technicznego, wykonaj poniższe kroki:
- Sprawdź czy Internet działa na innych urządzeniach.
- Jeżeli Internet jest dostępny na innym urządzeniu, wyłącz i ponownie włącz sprzęt na którym Internet nie był dostępny.
- Sprawdź czy wszystkie kable są prawidłowo podłączone.
- Wyłącz z prądu i ponownie włącz swój router/dekoder.
Jeżeli powyższe kroki nie rozwiązały utrudnienia w dostępie – skontaktuj się z nami:
Zadzwoń – 888 878 111 pon – nd: 08:00 – 22:00
Dzwoniąc do nas należy być w domu przy włączonym urządzeniu sieciowym, ponieważ niezbędne będzie wykonywanie wskazówek działu technicznego.