Potrzebujesz wsparcia?
Jesteśmy tu dla Ciebie

Poniżej znajdziesz odpowiedzi na niektóre z najczęściej zadawanych pytań. Jeśli masz dodatkowe pytania napisz lub zadzwoń do Nas!

Najczęściej zadawane pytania.

Formalności

Zmiana taryfy

W dowolnym momencie można bez dodatkowych kosztów zmienić  taryfę, dostosowując prędkość połączenia z Internetem do swoich potrzeb. 

W celu zmiany taryfy prosimy o pobranie Aneksu. 
Wypełniony dokument prosimy dostarczyć osobiście do biura lub poprzez e-mail w formie skanu/zdjęcia. Przyjęcie aneksu musi zostać potwierdzone z naszej strony.

Zawieszenie usługi

W razie potrzeby mogą Państwo bez dodatkowych kosztów, zawiesić  świadczoną przez nas usługę do 6-ciu pełnych okresów płatności - w tym przypadku do 6 miesięcy.

Faktury i płatności

Aby sprawdzić saldo swojego konta należy zalogować się do panelu użytkownika. Prosimy wpisać ID oraz PIN widoczne na umowie.

W przypadku ujemnego salda, świadczenie usługi zostanie wstrzymane do czasu uregulowania należności.

Dostęp do faktur jest możliwy tylko po zalogowaniu się do Panelu. W Panelu jest możliwość ustawienia wysyłania mailowych powiadomień o wystawionych fakturach.

Zamówienie dyspozycji wysyłania faktury papierowej to koszt 5zł, doliczany do każdej faktury.

ID oraz PIN

ID oraz PIN można uzyskać z umowy. W przypadku braku dostępu do tych źródeł, jedyną możliwością dotarcia do danych dostępowych jest kontakt z nami. Prosimy kontaktować się z numeru telefonu podanego przy podpisywaniu umowy lub mailowo z adresu e-mail również podanego podczas podpisywania umowy.

Ze względu na bezpieczeństwo danych Klientów to jedyna, zdalna autoryzacja jaką honorujemy w takim przypadku.

Rezygnacja

W celu rezygnacji ze świadczonych przez nas usług dyspozycję należy przesłać mailowo na adres: cprnet@cprnet.pl

Należy pamiętać o obowiązującym miesięcznym okresie wypowiedzenia ze skutkiem na koniec okresu rozliczeniowego. 

Pomoc Techniczna

Router

Abonenci zakupują router we własnym zakresie. Chętnie doradzimy jaki model sprawdzi się w naszej sieci i będzie odpowiedni dla poszczególnych taryf.

W razie kłopotów z konfiguracją routera, w ramach usługi dodatkowej proponujemy odpłatną pomoc.

Rejestracja urządzeń w sieci

Rejestracji można dokonać samodzielnie. Proces jest zautomatyzowany i nie potrzebuje interwencji naszych techników. Przed skorzystaniem z tej usługi należy sprawdzić, czy komputer/router/TV/smartfon nie posiada ręcznie wpisanych ustawień połączenia lokalnego/wi-fi (stały numer IP) i ewentualnie zmienić to ustawienie na pobieranie automatyczne (DHCP). Po zalogowaniu prosimy wybrać z tabeli wolny adres IP lub, lub taki który już nie jest przez Państwa używany. Następne należy zatwierdzić zmianę i po 5 minutach zrestartować urządzenie rejestrowane.  

Usterki i awarie

Incydentalny charakter usterek i problemów technicznych sieci to nasza wizytówka.

Sieć monitorowana jest całą dobę.

W razie problemów zadzwoń lub napisz do nas.

Instalacja

Terminy oraz godziny wizyt  techników ustalamy indywidualnie.

Oferujemy spory zakres godzin popołudniowych dogodnych dla klienta. 

Niska prędkość Internetu

Jeżeli doświadczasz problemów związanych z wygodą użytkowania Internetu w pierwszej kolejności odłącz router od prądu na około 15/20sekund.

Jeśli po tym czasie prędkość łącza ciągle będzie niska napisz lub zadzwoń do nas. 

Z przyjemnością pomożemy.

Napisz lub zadzwoń do nas, a z pewnością otrzymasz od nas odpowiedzi na nurtujące Cię pytania.

Formularz kontaktowy.

    Wysyłając formularz wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych.