Szanowni Państwo!

 

Informujemy, że w dniu 10 listopada 2024 r. wejdzie w życie ustawa z dnia 12 lipca 2024 r. Prawo komunikacji elektronicznej (zwana dalej „ustawą PKE”), która zastąpi obecnie obowiązującą ustawę z dnia 16 lipca 2004 r. Prawo telekomunikacyjne. Ustawa ta obliguje nas do zmian Umów zawartych z Państwem, aby dostosować je do nowego prawa i jeszcze lepiej chronić naszych Abonentów.

Szanując Państwa czas zebraliśmy poniżej informacje, które wprowadza nowa ustawa. Miło nam poinformować, że większość z nich – obowiązuje w CPRNet od lat. Zmiany nie mają wpływu na wysokość opłat i nasz cennik oraz nie trzeba w żaden sposób akceptować wprowadzonych zmian. Jeśli nie wyrażają Państwo zgody na przedstawione zmiany (wprowadzają je jednolicie wszyscy operatorzy) prosimy o złożenie Wypowiedzenia Umowy w ciągu 30 dni od ogłoszenia tej informacji

Zmiany wynikające z wejścia w życie Ustawy:

1.     Jeśli chcecie Państwo wypowiedzieć Umowę, możecie zrobić to w formie pisemnej, elektronicznej lub dokumentowej (na przykład poprzez email). Zobowiązujemy się niezwłocznie potwierdzić otrzymanie takiego wypowiedzenia – w przeciągu 1 dnia roboczego, poprzez SMS, email lub potwierdzenie głosowe na Państwa numer.

2.     Jeśli wiąże nas umowa na czas określony – zobowiązujemy się do przekazania Państwu najpóźniej 30 dni przed jej zakończeniem informacji na temat warunków jej przedłużenia, sposobu wypowiedzenia oraz najkorzystniejszej oferty obecnie obowiązującej a tożsamej z Państwa obowiązującą ofertą. W przypadku, kiedy umowa przedłuży się automatycznie – będziemy informować o powyższych parametrach raz do roku.

3.     Będziemy wprowadzać zmiany w naszej umowie, jeśli:

a.      Zobowiązuje nas do tego prawo,

b.     Zmiany są korzystne dla Abonentów

c.      Zmiany te mają charakter wyłącznie administracyjny, bez negatywnych skutków dla Abonentów.

d.     Strona trzecia zakończyła lub istotnie zmieniła warunki świadczenia usługi, w której świadczeniu jesteśmy pośrednikiem

e.     W przypadku wzrostu lub spadku cen towarów (inflacja i deflacja) na zasadach określonych w Ustawie

f.      Gdy nastąpiły zmiany technologiczne, które powodują, że technologia dostarczania Państwu usługi zaczęła odbiegać od powszechnie przyjętych norm

Treść tych zmian każdorazowo opublikujemy na naszej stronie z wyprzedzeniem co najmniej miesięcznym, dając jednocześnie możliwość wypowiedzenia umowy.

4.     W przypadku opóźnienia w płatnościach poinformujemy Państwa o planowanym ograniczeniu i zawieszeniu świadczenia usługi z wyprzedzeniem 7 dniowym. W tym czasie prosimy o wpłatę zaległych należności. To Państwa wpłaty w terminie pozwalają sieci CPRNet rozwijać się i świadczyć dla Państwa coraz lepsze usługi! W przypadku braku wpłaty – poinformujemy Państwa o planowanym rozwiązaniu umowy z wyprzedzeniem 7 dniowym, a następnie zakończymy umowę.

Powyższe zapisy odnoszą się również do Umów zawartych z firmami posiadającymi status mikro przedsiębiorcy, małego przedsiębiorcy lub organizacji pozarządowej, chyba, że nie wyrazicie na to Państwo zgody, brak zgody należy przekazać w formie pisemnej.

Jednocześnie prosimy o aktualizowanie/dodawanie swojego adresu e-mail w naszym systemie poprzez Panel Klienta na stronie panel.cprnet.pl lub dzwoniąc do nas na Infolinię i podając wszelkie zmiany danych kontaktowych, jak numer telefonu czy adres e-mail. Chcemy być z wami na bieżąco!

Z pozdrowieniami – Zespół CPRnet