Potrzebujesz wsparcia?
Jesteśmy tu dla Ciebie
Najczęściej zadawane pytania.
Formalności
Zmiana taryfy
W dowolnym momencie można bez dodatkowych kosztów zmienić taryfę, dostosowując prędkość połączenia z Internetem do swoich potrzeb.
W celu zmiany taryfy prosimy o pobranie Aneksu.
Wypełniony dokument prosimy dostarczyć osobiście do biura lub poprzez e-mail w formie skanu/zdjęcia. Przyjęcie aneksu musi zostać potwierdzone z naszej strony.
Zawieszenie usługi
W razie potrzeby mogą Państwo bez dodatkowych kosztów, zawiesić świadczoną przez nas usługę do 6-ciu pełnych okresów płatności - w tym przypadku do 6 miesięcy.
Faktury i płatności
Aby sprawdzić saldo swojego konta należy zalogować się do panelu użytkownika. Prosimy wpisać ID oraz PIN widoczne na umowie.
W przypadku ujemnego salda, świadczenie usługi zostanie wstrzymane do czasu uregulowania należności.
Dostęp do faktur jest możliwy tylko po zalogowaniu się do Panelu. W Panelu jest możliwość ustawienia wysyłania mailowych powiadomień o wystawionych fakturach.
Zamówienie dyspozycji wysyłania faktury papierowej to koszt 5zł, doliczany do każdej faktury.
ID oraz PIN
ID oraz PIN można uzyskać z umowy. W przypadku braku dostępu do tych źródeł, jedyną możliwością dotarcia do danych dostępowych jest kontakt z nami. Prosimy kontaktować się z numeru telefonu podanego przy podpisywaniu umowy lub mailowo z adresu e-mail również podanego podczas podpisywania umowy.
Ze względu na bezpieczeństwo danych Klientów to jedyna, zdalna autoryzacja jaką honorujemy w takim przypadku.
Rezygnacja
W celu rezygnacji ze świadczonych przez nas usług dyspozycję należy przesłać mailowo na adres: cprnet@cprnet.pl
Należy pamiętać o obowiązującym miesięcznym okresie wypowiedzenia ze skutkiem na koniec okresu rozliczeniowego.
Pomoc Techniczna
Router
Abonenci zakupują router we własnym zakresie. Chętnie doradzimy jaki model sprawdzi się w naszej sieci i będzie odpowiedni dla poszczególnych taryf.
W razie kłopotów z konfiguracją routera, w ramach usługi dodatkowej proponujemy odpłatną pomoc.
Rejestracja urządzeń w sieci
Usterki i awarie
Instalacja
Terminy oraz godziny wizyt techników ustalamy indywidualnie.
Oferujemy spory zakres godzin popołudniowych dogodnych dla klienta.
Z przyjemnością pomożemy.
Napisz lub zadzwoń do nas, a z pewnością otrzymasz od nas odpowiedzi na nurtujące Cię pytania.